سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت تبلیغات قالیشویی

قالیشویی گل ابریشم تهران

قالیشویی تهران

قالیشویی ممتاز گل ابریشم تهران مجری و متخصص کلیه خدمات قالیشویی در تهران و حومه تهران با استفاده از نیروی مار متعهد و مجرب آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی، مبل شویی و خدمات تخصصی ترمیم و تکمیلی آرایشی فرش می باشد. کارخانه قالیشویی گل ابریشم از بدو تاسیس با مشخص کردن اهداف خود سعی داشته که یک کارخانه ای مجهز، و متمایز از سایر رقبا در تهران تاسیس کند که با یاری خداوند و رضایت شما مشتریان عزیز به این مهم دست یافته و هر روز برای بهتر شدن کیفیت، بروزرسانی ماشین آلات با تکنولوژی روز دنیا همواره در تلاش اسن که رضایت همیشگی شما مشتریان خود را جلب کرده باشد.

کارخانه قالیشویی ممتاز گل ابریشم

قالیشویی

خدمات قالیشویی شرکت گل ابریشم به صورت کاملا تخصصی بوده و هر فرش قبل از شستشو ابتدا توسط کارشناسان ما بازدید و بررسی می شود. اگر فرش شما نیاز به خدمات تکمیلی و یا آرایشی داشته باشد به شما اطلاع رسانی خواهد شد و در غیر اینصورت کارشناسان ما پس از مشاهده و بررسی های لازم، نوع فرش، نوع بافت  و نوع مواد استفاده زده را به کاربران شستشوی مجموعه می دهند تا فرش شما با مواد شستشوی مورد نیاز شستشو شود تا هیچ آسیبی به فرش شما نرد و با توجه به مواد استفاده شده بالاترین کیفیت شستشو را نیز به شما ارائه دهد.

شرکت قالیشویی گل ابریشم دارای دفاتر فعال در سراسر تهران بزرگ می باشد. هرکدام از این دفاتر وظایف خاصی در قبال مشتریان تحت پوشش منطقه های خود دارند. برای آشنایی بیشتر شما مشتریان عزیز دفاتر شمال و جنوب تهران را به شما معرفی می کنیم.

قالیشویی در شمال تهران

شمال تهران دارای محله ها و منطقه های زیادی می باشد که از مهمترین آنها می توان به: تجریش، نیاوران، قلهک، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، حسین‌آباد_مبارک‌آباد، اقدسیه، زعفرانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد،پونک، سعادت آباد و شهرک غرب و ...اشاره کرد. شرکت قالیشویی گل ابریشم با تاسیس دفتری در شمال تهران کلیه محله های یادشده را تحت پوشش دفتر شمال تهران در آورده است.

تخصیص محله ها و منطقه ها به دفتر خاصی باعث ایجاد نظم در سفارشات و تسهیل در سرویس دهی و افزایش سرعت سرویسکاران ما می باشد، به همین دلیل شرکت قالیشویی گل ابریشم برای افزایش کیفیت و جلب رضایت مشتریان خود با تاسیس این دفاتر در سراسر تهران توانسته رضایت مشتریان محله های شمال تهران را کسب کند.

قالیشویی در جنوب تهران

جنوب تهران نیز دارای محله های مهمی می باشد که بیشتر این محلات را ساختمان های مسکونی تشکیل داده است. از مهمترین محلات جنوب تهران می توان به: جنوب شهر تهران: مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، نازی‌آباد، یاخچی‌آباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، سیروس، دروازه غار، جوادیه، یافت‌آباد، منیریه، امیریه، شوش، بازار تهران، شهرری، کوی سیزده آبان، دولت‌آبادشهرک رسالت بازار چینی فروش هاکیان شهر، یافت آباد بازار موبایل و مبل ایران و .. اشاره کرد. سرویس دهی کلیه این محله های یاد شده بر عهده دفتر جنوب تهران می باشد.